top of page

אישורי הגעה בזמן מלחמה - איך עושים את זה נכון?

כבר תקופה ארוכה שאנו נמצאים במלחמה, מלחמת חרבות ברזל, ולאחר שזוגות רבים נאלצו לדחות או לבטל את החתונה, מתאפשר לקיים חתונות תחת אילוצים מסוימים, ובהתאם להנחיות של פיקוד העורף.  זוגות רבים שמתחתנים כיום נאלצים לבצע אישורי הגעה לאירוע שלהם בזמן מלחמה תחת מעטה רחב של אי ודאות 

אז איך עושים את זה נכון? אנחנו כאן כדי להכווין ולנסות לסייע. 


מתלבטים מתלבטים

מתחילת המלחמה אנחנו רואים עליה משמעותית בכמות ״המתלבטים״ מבין האורחים. אורחים רבים שגויסו למילואים, לא יודעים אם יוכלו להשתחרר ולהגיע לאירוע, לפעמים ממש עד ליום החתונה. גם שינויים במצב הביטחוני כמו הפסקת אש או חידוש הלחימה משפיעים על תחושותיהם של האורחים והיכולת שלהם להגיע לאירוע.

בכדי לצמצם את כמות המתלבטים כמה שיותר, אנחנו ממליצים לתכנן את העבודה על אישורי ההגעה כמה שיותר קרוב לאירוע. ככל שאישורי ההגעה יהיו קרובים יותר לאירוע, כך היכולת של האורחים לתת תשובה מהימנה עולה. למרות הרצון לקבל תשובה האם האורח יוכל להגיע או לא, חשוב להבין את רגישות המצב ולא לדרוש תשובה של כן או לא. דרישה כזאת עלולה לפגוע מאד באורח ובכל מקרה, התשובה לא תהיה מהימנה. עדיף לקבל את התשובה כמו שהיא, גם אם קיימת חוסר ודאות מאשר לקבל תשובות סרק. 

 

גמישות מקום האירוע

בכדי לבצע את אישורי ההגעה קרוב לתאריך האירוע, יש לתאם עם מקום האירוע כי מספר ההתחייבות הסופי לכמות האורחים המינימלית באירוע יינתן רק כמה ימים לפני האירוע וכך גם סקיצת סידורי ההושבה. 

אנחנו רואים כי רוב האולמות וגני האירועים נוהגים בהגינות ומאפשרים לתת מספר התחייבות וסידורי הושבה קרוב לאירוע, מה שיקל עליכם לתת מספר מדויק. אם קשה לאולם להתגמש איתכם, אפשר לבקש גם לתת הערכה גסה יותר בתחילת אישורי ההגעה ולדייק אותה קרוב יותר לאירוע. הבדל של 10 מנות יכול להיות משמעותי מאד עבורכם, אך מבחינת ההיערכות של האולם, הוא משמעותי הרבה פחות.

אנו מאפשרים לאורחים לעדכן את הגעתם באמצעות הוואטאספ בכל שלב, ובכך מאפשרים לכם לקבל תמונת מצב עדכנית שתוכלו לספק לאולם, בכל מצב.

כמו כן רצוי להסדיר בחוזה מול מקום האירוע מה קורה במידה והאירוע מתבטל עקב הנחיות פיקוד העורף. האם אתם מחויבים בתשלום? על כמה אורחים? האם ניתן לדחות את האירוע ללא עלות? 

 

מתנה באשראי

בגלל השינויים האפשריים בסטטוס ההגעה של האורחים, לדוגמה, אורח שאמר שיגיע אך הוקפץ למילואים ברגע האחרון או אפילו בייביסיטר שביטל בעקבות המצב, אנחנו ממליצים להפיץ לכל האורחים שהוזמנו לאירוע קישור להענקת מתנה באשראי. כך גם אורחים שנבצר מהם להגיע ומעוניינים בכך, יוכלו להעניק לכם מתנה לאירוע שכוללת ברכה אישית ותמונה מרחוק. 

שימוש בשירות יסייע לכם לקבל מתנות מכלל האורחים בקלות וללא עיכוב. אנו שמחים להעניק את השירות ללא עלות בכדי לסייע לכם עד כמה שניתן.

 

כמו בתחילת הלחימה, גם עכשיו, נשמח לסייע לכם בכל דבר. משליחת הודעות על שינויים או הנחיות ועד לעזרה בתכנון נכון של אישורי ההגעה.

לכל שאלה נוספת נציגנו זמינים בוואצאפ,

מקווים שנדע ימים שקטים בהקדם 🙏🏻


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page